In een succesvolle organisatie is het belangrijk om constant bereikbaar te zijn voor jouw klanten, dit is helaas vaak een moeilijke opgave voor bedrijven. Hiervoor kunt u een telefoonservice inhuren, zij bieden een inbound callcenterdie jouw telefoontjes tussen 08.00 en 18.00 aanneemt. Bij een telefoonservice geeft u zelf aan om welke tijden u wel of niet bereikbaar bent en zo kunnen zij uw telefoontjes overnemen.
Het bedrijf is er speciaal voor ondernemers en is ook zeer flexibel voor de wensen van verschillende bedrijven. De telefoonservicehelpt u wanneer het u niet uitkomt. Zo kan u als ondernemer zich richten op uw werkzaamheden en hoeft u zich geen zorgen te maken over de inkomende telefoontjes. Als er interesse is om meteen gebruik te maken van de telefoonservice kan er binnen 1 uur een telefoniste voor u klaar staan. Zo bent u goed bereikbaar en geeft u uw klant ook voldoende aandacht. Het is de bedoeling dat de telefoniste zich goed informeert over het bedrijf zodat zij de mogelijkheid heeft om de vragen van uw klant zo goed mogelijk te beantwoorden.
Een telefoonservice biedteen persoonlijke telefoniste aan die al uw oproepen kan beantwoorden. Dit geeft een vertrouwelijke gevoel en zo weten uw klanten niet dat u gebruik maakt van een externe telefoonservice! Tevens beschikken de telefonistes al over enkele jaren werkervaring in soortgelijke functies. Dit geldt ook voor de antwoordservice, u kunt een tijdstip aangeven wanneer u niet beschikbaar bent, maar er wordt ook opgenomen als u op een moment niet de mogelijkheid heeft om op te nemen.
Een antwoord en telefoonservice zorgt er dus voor dat klanten te woord worden gestaan door een telefoniste wanneer u niet de mogelijkheid heeft om op te nemen. De telefoon wordt dan opgenomen door een professioneel extern bedrijf. Als u meer interesse heeft over inbound callcenter kunt u informatie vinden op de website van www. antwoordservice-telefoonservice.nl |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |