Als bedrijfseigenaar is het belangrijk dat je een duizendpoot bent. Het komt maar heel zelden voor dat je je maar met één taak tegelijk bezig hoeft te houden, of dat er niet verschillende dingen door je hoofd heen spoken. Dit vergt enorm veel tijd en energie, want niet zelden leidt zo’n diversiteit aan bezigheden tot een enorme werkdruk, zowel fysiek als mentaal.

Daarom is het enorm handig om een eigen persoonlijke telefonist of telefoniste te hebben, iemand die zich non-stop inzet om alle gesprekken te voeren waar jijzelf geen tijd voor hebt. Toch zie je er al gauw vanaf omdat het aannemen van een receptionist of receptioniste ook de nodige kosten met zich meebrengt en het lang niet altijd rendabel is om hier iemand speciaal voor in dienst te nemen.

Gelukkig is er een goed alternatief: Een telefoonservice. Een telefoonservice biedt de mogelijkheid om toch een persoonlijke receptionist of receptioniste te hebben, zonder dat je deze in dienst hoeft te nemen en de daarbij behorende hoge kosten hoeft te betalen. Ideaal dus. Daarnaast zijn er nog andere voordelen als je gebruikmaakt van een telefoonservice: Zo biedt bizziphone de mogelijkheid om de service tijdelijk te stoppen op de momenten dat het erg rustig is binnen het bedrijf of je er simpelweg weinig telefoontjes binnenkomen. Zo kan je ten alle tijden optimaal gebruik maken van de service, maar betekent dit niet dat je er ook aan vast zit op de momenten dat je het allemaal zelf kunt afhandelen.

Je hoeft je ook helemaal geen zorgen te maken over het niveau van de telefonist of telefoniste, want bij een bedrijf als bizziphone wat een telefoonservice aanbiedt, kan je er altijd vanuit gaan dat de werknemers professioneel zijn en jij je dus nergens zorgen over hoeft te maken en je volledig kan focussen op belangrijkere zaken!

http://www.bizziphone.com/